Режим роботи:

пн-пт, 09:00–18:00

Прийом онлайн-

заявок цілодобово

 

Поиск

Оплата та доставка

ДОСТАВКА       lorry

Ми забезпечимо Вам безкоштовну доставку по всій території України (за винятком замовлень до 600 грн)!

• Після оформлення замовлення консультант інтернет-магазину зв'яжеться з Вами для узгодження зручного часу доставки та уточнення адреси.

• Якщо на складі не виявиться потрібного обсягу або замовлена Вами позиція буде відсутня, наші менеджери обов'язково поінформують Вас та запропонують можливу заміну.

• Постачальник залишає за собою право змінювати терміни доставки, за погодженням з клієнтом.

Варіанти доставки:

  1. Безкоштовна доставка (за винятком замовлень до 600 грн) за допомогою ТК Нова Пошта (включаючи Київ): ми відправляємо товар на вказане вами відділення Нової Пошти. Даний спосіб доставки дуже зручний, так як не вимагає чіткої часової прив'язаності- ви забираєте товар у зручний для вас час.
  2. Безкоштовна (за винятком замовлень до 600 грн) кур'єрська доставка по Києву: сьогодні замовили - завтра отримали!

ОПЛАТА

Варіанти оплати:

  • Розрахунок готівкою: Проводиться по факту доставки товару кур'єром (тільки для Києва).
     
  • Післяплата (ви оплачуєте %, відповідно до тарифів Нової Пошти). Проводиться при отриманні товару у відділенні ТК Нова Пошта.
  • Безготівковий розрахунок: ми надаємо вам № карти Приват Банку і ви перераховуєте на нього необхідну суму. Після підтвердження оплати, ми відправляємо Ваше замовлення.

ПРИЄМНИХ ВАМ ПОКУПОК !!!

УВАГА!

Якщо Ви відмовляєтеся від замовлення вже після його відправки, ми змушені оплатити всі витрати з доставки, в т. ч. повернення і зберігання. Йдучи назустріч Вам, ми розраховуємо на вашу відповідальність! Будь ласка, переконайтеся, що Ви зможете прийняти Ваше замовлення в обумовлені терміни. Дякуємо за розуміння!

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Відповідно до Закону про захист прав споживачів, парфюмерно-косметичні товари входять в перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну. При отриманні замовлення, переконайтеся, що доставлений товар відповідає Вашому замовленню в присутності кур'єра. Якщо Вам не подобається зовнішній вигляд, Ви маєте право відмовитися від покупки. Товар не може бути повернутий після факту хоча б одноразового використання або пошкодження упаковки. Заміна бракованого товару: При виявленні заводського дефекту товару, ми обов'язково обміняємо його на товар належної якості. Для обміну бракованого товару Вам необхідно зв'язатися з нами і ми вирішимо проблему в найкоротші терміни. Зверніть, будь ласка, увагу, що кур'єр або співробітник відділення «Нової Пошти» не уповноважений давати будь-які консультації щодо товару. Ваші питання Ви можете адресувати тільки консультантам нашої компанії. Розпаковану коробку із замовленням повернути кур'єру неможливо - всі питання і розбіжності, що стосуються комплектації замовлення, відсутності товару або наявності браку вирішуються з нашим інтернет-магазином, а не з перевізником.